Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 147 или Vw golf 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз като цяло проблеми с окачването на 156 не съм имал,ако е същото като на 147,то поне 156 има някакъф комфорт,ама да се возя в каруца и да ми чупи джобовете..........я голфу Иначе че нещо ще му скърца винаги спор няма.Мен първо беше някакъв алуминиев кожух от долу,изтръгнах го.После беше нещо друго.......... като мина през легнал полицай се чуваше едно прискърцване като от на бабами гардероба от 1921-а година когато му отваряш вратата Иначе на голфа както и на аудито предните носачи са железни
    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 15:11.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
      Няма как да скърца ако са сложени качествени носачи. Ще да е от тампоните на долните или стаб щангата.
      Затова съм писал,че след време ще имам мнение. Все пак сложих уж качествени,но като им навъртя 20к без да се разскърцат или разтропат тогава мога да призная,че бюджетниъе части не струват.

      Sent from my SM-G920F using Tapatalk
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #33
        Щот пък Голфа хич не скърца,яде тампони на предна стабилизираща щанга за закуска и като минеш през легнал полицай все едно вадиш пирон от дюшаме,те такова е скърцането.
        Колега няма такъв филм да няма изненади или поне аз незнам да се е снимал,изненади винаги ще има колкото и да гледаш преди покупката и това се отнася за всички коли 2-ра ръка.

        Comment


        • #34
          Аз мойта а3-ка като я взех точно тампони на предна стабилизираща щанга бяха заминали.Ама той предния и собственик ебаси чобана беше.Минаваше с мръсна газ през легнали полицаи,скачаше от бурдюри и т.н. човек ако не си пази автомобила и от желязо да е целия файда няма
          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 20:06.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #35
            http://fiat.testdrive.bg/modification/52634/.html . Към колегата който иска да си купува турбо кола

            Това става бегачка ... а3 ката е компромис 4 ри цилидара 2 вала 16 клапана
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #36
              Единствения недостатък на Алфата спрямо Голфа е окачването! Ако си готов да преглътнеш по-кекавото окачване на Алфата, то това е твоята кола. Има и нещо друго. 147 е по-лека от 156 и не чупи носачи толкова бързо, доколкото знам. Двигателя е с ангренажен ремък и динамиката му е доста добра в това купе. С един чип отиваш на 180-190 коня и колата става доста приятна за каране. Покарай и двете и която те грабне - тази ще е!
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #37
                На 20-н новобранец му препоръчвате 200 кс коли. Фиат пунто 1.1 е твоята кола момче. Части без пари и ще се научиш да караш, после ти препоръчвам Камаро , че Поршето е по-скъпо.
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                Peugeout 2.2 HDI 133+++
                Alfa 159 +++ next

                Comment


                • #38
                  Това е така стига да имаш нещо главата може да се кара ...
                  аз мойта на 19 си я купих 80 к да 4укна на дърво нема здрав удар само дето на 100 годишнината ме резнеха отдзад ама здраве да е ..
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #39
                    Да точно така
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment


                    • #40
                      Ще ти разкажа историята на моята 147-ца. Чичо ми има сервиз в Испания и приятели в Италия, с който работи - купуват коли и ги препродават или в Испания или в България, като в България се продават цели,а в Испания на части. Аз си продадох нисана- 200sx, защото отказах да му сложа газ, а на този етап ми трябваше кола, с която да пътувам- навъртам по 3-4к км на месец. Бях се спрял на голф 4 или ауди а3, като исках да е дизел с 6 скорости, това беше единственото условие. Бюджета ми беше 6 000 лв. В продължение на 7 месеца гледах голфове и а3-ки, с екстри, без екстри, винаги ми изглеждаха дървени и от вън и от вътре. А3-ката ми беше по симпатична, започнах да гледам и по новите а3-ки, щеше ми се 2.0tdi,но не ми стигаха парите(и добре че, на година пращам средно по 6-7 глави от въпросния двигател към Испания, чичо ми най-вероятно харесва клиенти,които карат ауди). За италианките бях чувал какви ли не обиди, честно казано бях преднамерен към тях, бях си изградил мн лошо мнение по хорските приказки. Чичо ми изпрати една 147ца, която трябваше да закарам от автовоза до КАТ Пазарджик и след това до София, за да се продаде. Беше с JTD двигател и 6 скорости, кожи, босета и т.н., нямаше нито една забележка. Въпреки, че бях преднамерен, я харесах още като се качих в нея. След това запалих двигателя, уникална кола, нямаше нищо общо с нито един от голфовете или аудитата, които бях гледал и карал. Потеглих от автовоза към вкъщи, беше тъмно.. Същата нощ не можах да спя, не се бях чувал с чичо ми... На другия ден в КАТ имах нужните документи и вместо транзитен номер я регистрирах на мое име. Уникална кола, карам я вече повече от година и половина. Веднъж съм сменял предното окачването с оригинални части(преди това беше с оригиналните неща от завода). По двигателя нищо не съм сменял, единствено махнах катализаторите и егр. Много съм доволен от всичко. И до ден днешен няма човек, който да съм возил и да не е казал, че е уникална и че вече в мобиле ще поглежда и алфи. Приятелите още ме бъзикат, че карам алфа, сравняват я с коза, всичките карат БМВ-та 320,520,328,528 всеки от тях дава по повече пари за подръжка от мен и все са им на газ и дървени. А относно гонките - бия голф 131 коня с много, голф 150 коня с 4-5 коли до 200 км/ч, алфата върви малко по-малко от ТТ 180коня,а с мерцедес SLK 163коня вървят заедно до 200км/ч. ,328-ците на бмв ме дърпат(нямам чип). В завой някой с голф не може и да си помисли да влезе със скоростта, с която аз се чувствам комфортно в завоя. А относно поведението на сняг и лед- с включен АСР дори и сестра ми да кара(взе книжка преди 2 месеца) няма да успее да изкара колата от пътя. Успех в избора!

                      Comment


                      • #41
                        Колега земи си феисов 1.9 8ж 120 коня и се счупи от возене,не харчи нищо нем е здрав,хем е евтин за абслужване а и не върви никак зле
                        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Сега гледах данните на 1.9жтд 150 коня,със 150 коньова бензинова а3-ка ще го направа спреляк,даже ще му дам и 300 метра преднина
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #43

                            Личи си по приказките ти че ни си и помирисвал кола с мотор 1.9 JTD 16V,на Хаудито половината от тия 150 коня отдавна са избегали на некъде,но при JTD не е така.
                            И какви са данните А3-та от 0-100 8.2 сек. а 147-та 8.8 сек. говорим за ръчка,ама нали се сешташ че след 100km/h ще стане веселба и ще гълташ черен пушек и сажди.
                            Last edited by Bobiuzunov; d.m.y г., 21:28.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                              Сега гледах данните на 1.9жтд 150 коня,със 150 коньова бензинова а3-ка ще го направа спреляк,даже ще му дам и 300 метра преднина
                              Кон на килограм майка това е истината, останалото е гледане на данни, нормално е на еднакви коне по-леката кола да бие аз бия ауди S4 4x4 4.2 с Пунто 1.4 и кво от това Аудито не е кола ли?
                              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 21:36.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #45
                                Казано за Nти път,няма лоша кола,зависи как е гледана.Частите по мотора турбо,дебитомер,датчици,съединител и маховик са сходни като цени,но с термостата е маика плаче.Цената на горните носачи е колкото цялата предница на Гоуфа т.е горен носач около 100 лв,долен 150-180лв.,дискове и накладки пак са доволно скъпи.
                                Въпреки всичко си карам Либрата с кеф въпреки всички негативи от 2.4 мотора
                                Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                                Comment

                                Working...
                                X